ביוטי קוסמטיק – למה לבחור בנו?

ודאי יישמע לך מוזר שניתן לאבחן את סוג העור שלך ולהתאים לו את הקרם המדויק,

וכל זה מבלי שתיפגשי עם קוסמטיקאית פנים מול פנים – אבל היום זה בהחלט אפשרי!

ב – “ביוטי קוסמטיק” קליניקת בוטיק מובילה בניהולה של נטלי אוחנה שמתמחה בטיפולי פנים ובצבעי העור שונים, תיהני מאבחון פרסונלי ואינדיבידואלי דרך הרשת, שבמהלכו, אחת מצוות הקוסמטיקאית המקצועי שלנו, תבדוק את עור הפנים שלך ותתשאל אותך בשאלות שרלוונטיות לתזונה שלך, לשגרת חייך ועוד, כשלאחר מכן היא תדע להתאים לך את התכשירים המדויקים והאיכותיים שיתאימו לסוג העור שלך כמו כפפה.

אז מה תקבלי ב - ביוטי קוסמטיק?

שירות אדיב ומקצועי – כל אחת מצוות הקוסמטיקאיות המקצועי שלנו הינה קוסמטיקאית מוסמכת בעלת ניסיון רב בתחום ולמעט השירות המקצועי שהיא מספקת, היא גם תעניק לך את כל היחס האישי והאדיב, כך שתוכלי להסיר כל דאגה מליבך ולהרגיש שאת בידיים אמינות. אנו נדאג שגם מבעד למסך תוכלי להרגיש את השירות האינטימי והמפנק שכולו מרוכז בך ובצרכייך – ממש כאילו ביקרת בקליניקה עצמה.

אבחון קוסמטי שמתחשב בזמנך – כל כך הרבה דברים אפשר להסיק מאבחון קוסמטי אונליין. פרט לכך, הוא גם יחסוך לא מעט כסף וזמן יקר. לאחר האבחון ורכישת המוצרים, כל מה שתצטרכי לעשות זה להקדיש לעצמך כמה דקות ביום בהם תמרחי את התכשירים שהותאמו לך, שישמרו על עור ומאור פנייך ויזינו אותם במינרלים וויטמינים חשובים.

מגוון מוצרים בלעדיים בהתאמה אישית – אנו מחזיקים במגוון מוצרים מקוריים ממיטב חברות הקוסמטיקה המובילות בעולם, מוצרי טיפוח ויופי שעונים על הצרכים היומיומיים שלך ומסייעים בטיפוח העור –  אותם תמצאי רק אצלנו! כל המוצרים עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ומגיעים עם תו תקן מטעם משרד הבריאות. בין יתר המוצרים תמצאי באתר – מגוון מוצרי טיפוח לעור הפנים, בשמים, איפור, תכשירי טיפוח לשיער ולגוף, בשמים וכו’.

מעקב צמוד ואישי – בעת רכישת המוצרים יינתן לך פרוטוקול טיפול מותאם זאת לצד מעקב אישי עם הקוסמטיקאית שתוצמד לך דרכנו – כך שתרגישי תמיד שיש מי שדואג לעור הפנים שלך ושאת בידיים בטוחות!