כללי

טיפוח העור בגיל 70 – איזה קרם מומלץ לקמטים ועור בוגר?

אמר כבר מי שאמר, שהפנים הן כרטיס הביקור שלנו כלפי העולם. בין אם נרצה או לא, הפנים שלנו מספרות עלינו הרבה, וכמעט כל דבר משפיע עליהן. העבודה, החופשים שבילינו, השמחות והאסונות שלנו, ואפילו הגנטיקה שירשנו מהורינו. במרוצת החיים משתנות הפנים, העור נהיה מתוח פחות ומקומט יותר באופן טבעי, והגיל הולך ונהיה ניכר יותר ויותר.

 

אז למה זה קורה? 

מלבד נתוני הפתיחה הגנטיים, שאין לנו מה לעשות בנוגע אליהם, חשוב להבין מה הם הגורמים להזדקנות העור. עור הפנים הוא רגיש במיוחד, ולא נועד לעמוד בעומסים כמו העור במקומות אחרים בגוף. עם זאת, הוא כנראה האזור שסופג הכי הרבה את השפעתם של מזיקים חיצוניים. לדוגמה, הוא חשוף במיוחד ובאופן קבוע לקרני השמש ולקרינה האולטרה סגולה, מה שמאיץ את תהליך ההזדקנות והיווצרות הקמטים. הוא מלא נקבוביות שסופחות באופן קבוע את הזיהום מהסביבה, ומושפע באופן אינטנסיבי ביותר מעישון, אם אתם מעשנים.

אז הגנטיקה, השמש, הזיהום, הגיל, כל אלה גורמים לעור להתקמט ולהזדקן, ואנחנו רק רוצים למנוע את התהליך הזה. ואמנם מניעה מוחלטת היא לא אפשרית, אבל בהחלט ניתן להשתמש במוצרים שיאטו את התהליך. אז אם אתן מחפשות קרם לחות לעור בוגר, או קרם פנים מומלץ נגד קמטים, הרי שהגעתן למקום הנכון.

 

מה הקרם המומלץ ביותר?

ברמה המולקולרית, הפגיעה במבנה הקולגן שבעור, וירידה בריכוז החומצה ההיאלאורונית שבו, הם הגורמים העיקריים לירידת המתח של עור הפנים, ולהיווצרות של קמטים. ולכן, ישנם תכשירים ששמו להם למטרה להזין את העור במרכיבים הללו, על מנת להאט את הזדקנות העור ולעכב את היווצרות הקמטים.

קרם הפנים Remicronized משיג בדיוק את המטרה הזו. על מנת לטשטש את הקמטים ולהעניק לחות ורעננות לעור, שולבו בקרם הזה הן קולגן פיברילי והן חומצה היאלאורונית ממוזערת, שנועדו לחדירה מיטבית לעור. מי שמחפש או מחפשת קרם פנים מומלץ לגיל 70, 60, או למעשה לכל גיל, הרי שכדאי מאוד לשקול את קרם הפנים Remicronized.

 

למה דווקא הקרם הזה?

כמו שכל מי שמתעסק בתחום יודע, שוק הקוסמטיקה מוצף בשלל מוצרים, אבל עדיין קשה למצוא קרם פנים מומלץ לקמטים שבאמת עושה את העבודה. קרם פנים מומלץ לעור בוגר צריך להיות כזה שפותח על בסיס מדעי, כזה שמשלב בתוכו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום של מניעת קמטים וריענון העור. כי הרי אם מחפשים קרם לקמטים מומלץ יכולים להגיע לכל מיני מוצרים שיעילותם לא הוכחה, ושהסיכוי שלהם לעזור לכן נמוך מאוד. כדאי לחפש קרם נגד קמטים מומלץ הן על ידי אנשי מדע, והן על ידי שלל המשתמשות בו הנעזרות בקרם על מנת לתת לעור הפנים שלהן חזות צעירה וזוהרת יותר.

 

ומילה לסיום

המותג של חוה זינגבוים, שכולל בין היתר גם את קרם ה-Remicronized שהוא קרם לחות מומלץ לעור בוגר, הפך לשם נרדף לקוסמטיקה איכותית. אם אתן רוצות לוודא שאתן מעניקות לעור שלכן את הטיפול הטוב ביותר, החדשני ביותר, והמתקדם ביותר, הרי שאין כאן בכלל התלבטות. אין ספק שתרגישו בטוחות יותר עם קרם שפותח על ידי מיטב המוחות, באחד המותגים הנחשבים ביותר בארץ בתחום הקוסמטיקה. אל תתפשרו על כרטיס הביקור שלכן כלפי העולם, אל תתפשרו כלפי הפנים שניבטות אליכן כל בוקר מהמראה. השקיעו בקרם לחות איכותי ומתקדם, שיעניק לכן תחושה נקייה ומראה רענן יותר.

אם איכות גבוהה, התאמה מושלמת ומענה נכון ומדויק לכל הצרכים הן נקודות שחשובות לכן כשאתן מחפשות מוצר קוסמטי, האתר של ביוטי קוסמטיקס הוא בהחלט הכתובת הנכונה. כאן תמצאו מבחר רחב מאד של מוצרים, המיועדים לגילאים שונים, לרבות לגילאי 70 ומעלה. לפרטים נוספים אודות קרם הטיפוח, לחצו כאן ולקבלת מענה לכל שאלה, צרו קשר בטלפון 02-6446926. נשמח לעמוד לרשותכן או לרשותכם ולספק לכם את המידע הנדרש.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב