כללי

איך לבחור שפתון?

השפתון (ליפסטיק) ידידו הטוב של הנשים, עבר לא מעט גלגולים, אולם, היום הוא עשוי משעווה בשילוב שמנים ופיגמנטים שמספקים לשפתיים את מלוא ההזנה, הלחות והרכות. השפתון הוא מוצר האיפור המבוקש ביותר כיום ואין אישה בעולם המערבי שלא מרחה על שפתיה ולו פעם אחת שפתון. על כן, בטרם תמהרי לרכוש שפתון נוסף בגוון כלשהו, כדאי שתעצרי ותקראי כמה עובדות חשובות שיסייעו לך לבחור את השפתון המשולם לחורף 2022.

מה הקשר בין הגוון של השפתון למאפייני הפנים?

נתחיל מזה שכדאי להתאים את השפתון בעת שפנייך לא מאופרות, על מנת שהבחירה של הגוון תהייה מדויקת לעור ולמתאר הפנים. מציאת הגוון האישי של כל אישה היא מתוחכמת יותר ומבוססת על שלושה פרמטרים חזותיים – צבע השיער (הקיים), צבע העור וגוון העיניים. החלוקה היא על פי מדדי “חום/קור” ולצורך זה נביא דוגמאות  –

אישה בעלת שיער ג’ינג’י ועור פנים מנומש, גווניה הם גוונים “חמים” בצורה ברורה, ולכן הגוונים שיתאימו לה הם אדומים וחמים כמו אדום-בריק, אדום-חמרה, אדום-ברונזה וכולי. אך אם גוון העור הוא בהיר וורדרד, עיניים כחולות ושיער בהיר – הגוונים נוטים יותר לסקאלה ה”קרה” והגוונים שיתאימו לה הם יותר קרים וינועו על הסקאלה של גווני האדום – פוקסיה. 

המקרים בהם מורכב יותר לאבחן את הגוון המתאים הם המקרים בהם קיים אלמנט קר וגם אלמנט חם, כמו עניים חומות וגוון עור חום, אך שיער שהוא בהיר מאוד. במקרים הללו, אין טוב ממראה עיניים וההמלצה היא להתנסות עד שמגיעים למראה המחמיא ביותר.

מלבד שיער, עיניים ועור פנים, יש לנו עוד כמה מאפיינים שחשוב לקחת בחשבון כדי לדייק את הבחירה של השפתון. לחלקנו יש שיניים בגוון צהבהב שאודם מסוים רק יבליט את זה ועשוי מאוד לא להחמיא, על כן חשוב במקרים אלה להימנע מגוונים אדומים חזקים שמדגישים את השפתיים והשיניים. גם במקרים בהם השפתיים דקות במיוחד ההמלצה היא לבחור בגוון אדום בהיר שיוצר אשליה של שפתיים הרבה יותר מלאות. 

5 שפתונים מובילים של המותג מאלו ווילז לשנת 2022

רכישת ליפסטיק יכולה להיות לעיתים בלבול ראש משום שקל מאוד ללכת לאיבוד בין המבחר הרב של כל השפתונים השונים שמגיעים בכל כך הרבה גוונים, סוגים ובעיקר מותגים. להלן 5 שפתונים מושלמים מבית “מאלו ווילז”, המותג מספר 1 בגרמניה, שתוכלו להזמין און ליין או לרכוש אצלנו בחנות. 

  • שפתון ליפ סטיילו מזין בעל פיניש גלוס עמיד –  שפתון עמיד במים בעל ניחוח פירותי, מעצב את השפתיים ומקבע את הגוון לאורך היום. המברשת הרכה מבטיחה מריחה נוחה ומרקם קרמי קליל.  השפתון מכיל שמן מנגו מזין וחמאת שיאה. זמין בשישה גוונים: משמש, אדום, חום, רוזווד ובורגונדי. 

מה את יודעת על כל האדום הזה?

טרנדים הולכים ובאים להם, אולם שפתיים עם שפתון אדום יישארו לנצח מרשימות ומעוררות התפעלות. השפתון האדום הוא סמל של בריאות ויש לו מסרים של כוח, שליטה ופיתוי. בזכות זה שהוא דומיננטי כל כך הבחירה צריכה להיות מדויקת עבור כל אישה באופן אישי ומלבד לנתונים הפיזיים שלך, את צריכה לקחת בחשבון מה את מעוניינת לשדר. במידה והרצון שלך הוא למשוך תשומת לב, הגוון האדום הקלאסי יכול לעשות עבורך את העבודה. אבל אם מדובר בפעם ראשונה שאת מורחת גוון אדום, רצוי להתחיל עם ליפסטיק בעל אפקט אדמדם ולהתרגל למראה החדש שלך ורק לאחר מכן לעבור לליפסטיק שנותן את האפקט המלא והנועז של האדום.

איך מתאפרים עם שפתון אדום?

כדי להשיג מראה שפתיים מושלם כדאי לעשות שימוש בעיפרון תיחום בגוון הזהה לגוון של האודם ובעזרתו למלא את כל שטח השפתיים. כדאי לאמץ שלבי איפור בצורה הזו  – הנחת בסיס, שפתון אדום ורק לאחר מכן לאפר את העיניים והלחיים, כך לא תגזימי עם יתר האיפור. באופן כללי, רצוי שכל הפנים יהיו מאופרות בצורה עדינה ומינימלית כדי למנוע מראה מוגזם – במידה ובחרת באדום בולט ודומיננטי – ותרי לגמרי על צלליות, הדגשות ושימר. 

אז למה לקנות דווקא ב – ביוטי קוסמטיקס?

חברתנו “ביוטי קוסמטיקס” ידועה בשירות האישי ובאיכות המוצרים שלנו שמגיעים מהחברות ומהמותגים המובילים ביותר בעולם. אצלנו תוכלי להבטיח לעצמך איפור איכותי במחיר לכל כיס! מתוך מגוון השפתונים שלנו תוכלי למצוא את השפתון המדויק לך שמגיע במנעד גוונים ובמרקמים חדשניים עם הרכיבים שיזינו את שפתייך, יעשירו אותן בלחות ויקשטו את היום שלך בהרבה מאוד צבע! 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב