כללי

טיפולי פנים בירושלים

בשנים האחרונות עולם הטיפוח והיופי הולך ומתפתח ומצליח לספק טיפולים חדשניים שמסייעים לכל סוג עור. בהתאם לכך, קיים ביקוש רב בקרב נשים וגם גברים לעבור טיפולים קוסמטיים שמשפרים את המראה, שומרים על עור פנים צעיר ומעכבים תהליכי ההזדקנות שעובר העור. בערים רבות פועלות קליניקות שמעניקות טיפולי פנים, כך גם במרכז העיר ירושלים תוכלי למצוא טיפולי פנים וליהנות ממגוון מוצרים קוסמטיים ב – מכון יופי בירושלים של נטלי אוחנה – ביוטי קוסמטיקס.

נטלי אוחנה קוסמטיקאית רב מערכתית מוסמכת מזה שנים שמתמחה בטיפולי עור הפנים והגוף כגון בעיות אקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג’ניג וכו’. נטלי דואגת להיות מעודכנת בכל מוצר חדש שנכנס לשוק, עוברת השתלמויות מקצועיות ונחשפת לטיפולים פורצי דרך שמשלבים טכנולוגיות מתקדמות – הכל על מנת להשיג לקהל לקוחותיה את הטוב ביותר. הייחוד במכון קוסמטיקה – “נטלי טיפולי אסתטיקה מתקדמים” הוא מגוון מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הייחודיים הנמכרים בקליניקה שמיובאים מהחברות המובילות ביותר בעולם, ומעניקים מענה אישי עבור כל לקוחה, מענה שמותאם בדיוק לסוג העור שלה או לבעיה ממנה היא סובלת.

תהליך טיפול פנים במכון

כל אישה שתגיע למכון תוכל ליהנות ממגוון טיפולים שחלקם עונים על בעיה ספציפית וחלקם מיועדים לעכב תהליכים טבעיים של העור. כל טיפולי הפנים הינם אישיים ולעתים יש צורך בסדרת טיפולים ולעיתים די יהיה בטיפול אחד שכולל בתוכו רכישה של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח משמרים, שיעשו אף הם שינוי משמעותי לעור הפנים והגוף ויסייעו לשמר את הטיפול גם בבית.

מהם סוגי הטיפולים במכון שלנו?

נתחיל מזה שכל ביקור הוא ביקור נעים וכיפי שמשרה רוגע על כל מטופל או מטופלת, מה שכמעט הופך לבילוי אצל חלק מהמטופלים. בטבלה להלן יש מידע אודות חלק מהטיפולים המוצעים בקליניקה, מה הם כוללים ומה היתרונות שלהם.

 

סוג הטיפולכמה טיפולים?מה כולל הטיפול?יתרונות
אקנהסדרת טיפוליםטיפול בשכבות העמוקות של העור על ידי מכשור ומוצרים קוסמטיים חדשניים ואיכותיים, שמסייע לאיזון פעולת בלוטות החלב ולהורדת דלקתיות. מבהיר כתמים ומותיר מראה עור נקי.בזכות מיזוג בין מדע וגישה קוסמטית מקצועית וחדשנית שאינה פולשנית, הפצעים נעלמים, הכתמים מתבהרים ולא מופיעים פצעים חדשים.
פיגמנטציהסדרת טיפוליםהבהרה או הסרה של כתמי עור ופיגמנטציה שנוצרים  בשל היחשפות לשמש או בעקבות הגיל.העלמה של כתמים בהיעדר צלקות.
אנטי אייג’ינגלאחר מספר טיפולים בודדים כבר ניתן לראות אפקט על העור שנראה מורם ומוצק הרבה יותר.טיפולים למיצוק העור, פוטו-תרפיה (מסכת לד) ומזותרפיה (מחטים זעירות).מראה עור חדש, צעיר ורענן.
גבותטיפול בודד – מספר טיפולים

סידור, ניקוי ושיקום. טיפול בגבות דלילות, אסימטריות ומצולקות.

על ידי שיטות מיקרו- בליידינג, הצללה ושיטת השערה.

 

תוצאה טבעית לחלוטין ולאורך זמן.
איפור קבועטיפול בודדהדגשת תווי פנים עיניים ושפתיים וטשטוש כהויות.היעדר צורך בהדגשת איפור מדי יום.
הסרת שיער בלייזרטיפולים בודדיםהסרת שיער על ידי מכשיר לייזר ממקומות שונים בגוף בזמן קצר.היעדר שיער בצורה בטוחה, לצמיתות.
     

 

כל כמה זמן יש להגיע לטיפול פנים?

מספר הביקורים בקליניקה וכמות הטיפולים שתידרש תהייה מותנית בגיל ובסוג העור ובאפקט שאחרי. כמו כן, גם להיסטוריה הרפואית תהייה משקל. לכן, כבר בפגישה הראשונה תערוך הקוסמטיקאית שאלון בריאות ותבחן את הבעיה לעומקה על מנת לתת הערכה כמה שיותר מדויקת לכמות הטיפולים הנדרשת ומתי ניתן לצפות לתוצאה הסופית.

חשוב להדגיש שכל טיפול פנים בירושלים נחשב בגדר מותרות, שכן אף אחד לא מחויב להגיע לטיפול והיעדר טיפול לא ישים את המטופל במצב שהוא מסכן חיים. טיפולי היופי הניתנים בקליניקה הינם טיפולים שמשפרים את מצב הרוח, איכות החיים כשהם מאפשרים לנו להראות במיטבנו, הם מרימים את הביטחון העצמי ומעניקים לנו שלווה – יש שיגידו שמדובר בזכות יתר ויש שיאמרו שמדובר בטיפולים הכרחיים שכן לא באנו לעולם כדי לסבול וכל בעיה שיש לה מענה שיכול לתרום ולסייע לביטחון העצמי שלנו ולתחושת הערכה עצמית – הוא אקוטי ונחוץ, לרבות בקרב מתבגרים.

איך אדע איזה סוגי טיפול פנים אני צריכה?

כפי שהוזכר לעיל, הקליניקה שלנו מעניקה טיפולים לכל סוגי העור וכבר בפגישה הראשונה תקבלי אבחון מדויק ומקצועי מקוסמטיקאית מוסמכת לגבי מצב עור הפנים והגוף שלך והמלצות לשיפור או לטיפול אינטנסיבי לשיפור המראה ואיכות החיים. כמו כן, היא תקשיב לרצונותייך ולכל בעיה ממנה את סובלת ותציע על פי זה את מנעד הטיפולים הקיימים בקליניקה כמענה הולם עבורך.

איזה סוגי טיפול נוספים אנחנו מציעים אצלנו במכון הקוסמטיקה בירושלים?

מלבד טיפול הפנים שמוענק לכל אישה שמתגוררת בירושלים, ישנם טיפולים נוספים שניתנים במכון כגון פדיקור מניקור, לק ג’ל, בניית ציפורניים, הסרת שיער בלייזר מהגוף לצמיתות בשיטות חדשניות ויעילות, ניקוי יסודי של כל סוגי העור, טיפול בנשירת שיער, עיבוי ריסים בשיטות שונות.

ובנימה אישית…

בדיוק כמו ביקור אצל רופא שיניים או שיננית, גם עור הפנים ואברי הגוף שלך זקוקים למעקב ולטיפול בפגמים הקטנים שנוצרים עם השנים, שבמידה ולא יקבלו טיפול ראוי, הם עלולים להפוך לפגמים גדולים.

לכן הנחת היסוד תהייה שטיפול פנים בודד הוא נעים ומפנק ונותן מענה מידי, אולם שגרת טיפולים קוסמטיים איכותית תספק לך תוצאות גבוהות בכמה רמות ותעכב את סימני הגיל בשנים רבות.

האחריות שלך היא לנהוג בצורה נכונה על מנת לשמור עור פנים בריא והאחריות שלי כקוסמטיקאית מומחית היא לספק לך את הטיפולים האסתטיים והמוצרים המתאימים באופן הכי מקצועי שיש ושתצאי מהקליניקה שלי מרוצה ושתחפצי לשוב אליי.

את מוזמנת לקבוע כבר עכשיו תור לקליניקה שלי, וכן להגיע לחנות וליהנות ממבחר מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מהחברות המובילות בארץ ובעולם. טיפולי פנים בירושלים עושים במכון של נטלי אוחנה – נקודה 😊

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב