כללי

כל הטיפולים במקום אחד – מכון יופי בירושלים 

קוסמטיקאיות רבות מתמחות בסוג מסוים של טיפולים ולא באמת מציעות ללקוחות שלהן מגוון רחב שיכול לענות על כל הבעיות שלהן וכל הבקשות שלהן מקוסמטיקאית. בביוטי קוסמטיקס תמצאו קוסמטיקאית רפואית בירושלים אשר מתמחה במגוון של טיפולים, משתמשת בכלים חדשניים ותהיה קשובה לכל בעיה וצורך שלהן מקוסמטיקאית.   מה הם הטיפולים והמכשירים? 
  • הטיפולים המוצעים בביוטי קוסמטיקס הם אבחון העור, טיפול באקנה, טיפולי פוסט אקנה וגם טיפול בפיגמנטציה ואנטיאייג’ינג עם מיצוק העור. בנוסף תמצאו במכון טיפולים להסרת שיער בלייזר, ועיצוב ושיקום הגבות. משמע, ממש הכל במקום אחד.
  • מוצרי חוה זינבוים ולימודים אצלה – קוסמטיקאית חוה זינבוים היא גורו קוסמטיקה ומהראשונות שפיתחו מחלקות דרמו-קוסמטיקה במכוני יופי ואסתטיקה לצד עבודה עם פלסטיקאים. היא פיתחה שיטת טיפול פורצת דרך שמתבססת על תהליכים ביולוגיים של העור וגם רשמה לעצמה פריצת דרך עולמים עם קרם prophecy שלה. המוצרים של חוה הם מהטובים והחדשניים ביותר בשוק ולא ניתן למצוא אותם אצל סתם כל מכון יופי בירושלים.
בביוטי קוסמטיקס תמצאו לא רק את המוצרים של חוה זינבוים אלא גם קוסמטיקאית מקצועית שעברה הכשרה אצלה חוה זינבוים וכעת עושה טיפולים לא פחות טובים משלה.
  • סרום מתקן לפנים ג’רנטיק ושיטת החברה – הקרם הזה משמש לשיקום עור הפנים מפגמים שנוצרים בו לאורך זמן ומעוצב במיוחד כדי להזין ולהחיות את העור. ג’רנטיק היא חברה צרפתית בינלאומית שעוסקת במחקר ופיתוח של תכשירי קוסמטיקה עם ויטמינים מזינים לעור.
הקוסמטיקה הקונבנציונלית שג’רנטיק מנסים להתעלות עליה אינה מטפלת באופן יסודי בפגמים בעור כמו החברה הנ”ל אשר מתמקדת בהכנעת הסימפטום לבעיה באופן מוחלט ותמידי. בהכנעה זו המוצרים של ג’רנטיק בעצם מנסים לגרום לכך שהבעיה לא תחזור ופיגמנציה לא תיווצר.
  • מוצרי קובי ברוך – המוצרים של קובי ברוך הם מגוונים ומטפלים בסוגים שונים של בעיות בעור. מבעיית אקנה ותכשירים לטיפול באקנה בבני נוער ומבוגרים, ועד טיפול כללי במרקם העור עם מגוון מוצרים המבוססים על חומצות הידרוקסיות ורטינואיד. התכשירים של קובי ברוך מתמקדים במינימום גירוי כדי לא לפגוע בעור ועדיין לטפל בבעיה.
  • ביופור – ביופור היא חברה מובילה בקוסמטיקה המדעית במדינת ישראל. החברה הוקמה על ידי רונית שגב שהיא ביולוגית וחוקרת עור שעוסקת כבר מעל עשור בפיתוח פתרונות לבעיות שונות בעור. לחברה מוצרים שמטפלים בפיגמנציה, סימני גיל, אקנה, צלקות ועוד. הם המוצרים של ביופור ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות מוסמכות מפני שאלו יודעות להתאים לך את המוצר המתאים לך ומה יעשה לך הכי טוב לעור.
בנוסף המוצרים של ביופור הם מוצרים עם חומרים מאוד מרוכזים לכן השימוש בהם צריך להיות בייעוץ של קוסמטיקאית מוסמכת.   אבל למה ללכת לקוסמטיקאית אם אפשר לעשות בבית?  הרבה מהדברים שקוסמטיקאיות מציעות נשמעים קלים וכלל לא מסובכים לביצוע, אבל לעשות אותם באופן יעיל שבאמת מתמקד בטיפול בבעיה שיש לכם בעור, זה קשה בלי ההסמכה המתאימה לכך. קוסמטיקאיות לא סתם מבלות לא מעט זמן בלמידה של בדיוק איך לטפל בעור, איך לגשת לכל בעיה בלי לפגוע בעור, הלמידה שלהם מתרגמת לטיפול יעיל ואיכותי בפגמים בעור. מעבר לכך, יש הרבה דברים שקוסמטיקאיות עושות שבאמת אין דרך לעשות בבית. מוצרים רבים משווקים רק לקוסמטיקאיות ויעילים יותר ממוצרים רגילים שאפשר למצוא בסופר פארם. השימוש של קוסמטיקאיות במוצרים מרוכזים, רפואיים ומתקדמים הוא משהו שלא כל כך בר ביצוע ללא הקשרים עם חברות האסתטיקה והקוסמטיקה ולעתים החברות הללו גם מסרבות למכור לא לאנשי מקצוע. בנוסף לכל זאת, אצל קוסמטיקאית מומחית תוכלו לעשות גם טיפולי הסרת שיער וגם טיפולים של שיקום העור במקום אחד. הסרת שיער בלייזר היא דבר שבלתי אפשרי לבצע בכוחות עצמך כי המכשירים מאוד יקרים וצריך ללמוד איך לעשות את זה בלי לעשות יותר נזק לשערה ולעור. קשה גם להתעלם מזה שתוכלו לעשות לעצמכם יום של טיפול ואסתטיקה במקום אחד בפעם אחת באופן שיחסוך לכם זמן בחיים על טיפוח ביתי, וגם יכול להיות כיף. יום אצל הקוסמטיקאית עשוי להישמע מעיק אבל מדובר על לא פחות מיום כיף. יום שבו מטפחים אתכם, מטפלים בכם ואתם יוצאים כמו חדשים עם עור של תינוק וללא שיער גוף אם אתם מעוניינים בכך.   קוסמטיקאית מומלצת בירושלים – ביוטי קוסמטיקס  בביוטי קוסמטיקס אצל הקוסמטיקאית המומחית והמוכשרת נטלי אוחנה תמצאו את כל הטיפולים המוזכרים לעיל, עם כל המוצרים האקסקלוסיביים הללו ויחד עם-זאת יחס אישי מדהים והקשבה לצרכיכם. בביוטי קוסמטיקס נמצאים כל הטיפולים שצריכים להיות במכון יופי במקום אחד אצל אישה אחת שמתמקדת בלתת לכל אדם את המענה לצרכים האישיים שלו ולבעיות שלו. לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן.  

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב