כללי

כיצד לטפל בפצעונים עיקשים – טיפול באקנה ירושלים

הפרצוף הוא כרטיס הביקור של כל אחד ואחת מאיתנו, לכן אין דבר יותר מסתכל מאשר פצעונים ואקנה על חלק כה מהותי בנו. כל אדם שפוגש אותך לראשונה מתרשם ראשית כל מהפנים, לכן אם אתם לוקים באקנה כדאי לעשות טיפול פנים בירושלים.   למה טיפול פנים אפקטיבי נגד אקנה?  לטיפול הפנים מספר יתרונות טיפול באקנה בירושלים, יתרונות אלו לא ניתן להשיג דרך ניקוי וטיפול ביתי בלבד. היתרונות להלן:
  • ניקוי סניטרי –  עור פנים הסובל מאקנה הוא עור פנים רגיש מאוד, צריך לטפל בו בסביבה נקייה ומבוקרת כדי לקבל ניקוי יעיל. כלומר צריך כפפות, כלים שניקו באלכוהול, אחרת בקלות הניקוי שאתם מנסים לעשות לפנים יכול לעשות נזק במקום להועיל. אצל קוסמטיקאית לאקנה בירושלים תקבלו טיפול בכלים שעברו חיטוי יסודי ובכפפות כך שהטיפול באמת יעשה את העבודה ויעזור לאקנה שלכם.
  • ניקוי יסודי – קוסמטיקאית לומדת במיוחד כדי לדעת כיצד לנקות את העור שלכם באופן היעיל ביותר. כשאתם מנסים להוציא פצעונים בעצמכם בבית לעתים קרובות אינכם מצליחים להגיע לשורש של הפצעון בלי לפגוע בעור, בעזרת כלים מיוחדים ומיומנות קוסמטיקאית יכולה להוציא את הפצעון מהשורש ולנקות את הפנים שלכם באופן באמת יסודי.
  • בלי לפגוע בעור – כפי שהזכרנו קודם, עור עם אקנה הוא עור רגיש. מדובר על עור שקל ליצור בו פגמים אם מנסים לנקות אותו לכן צריך לגשת אליו בעדינות יתרה, לדעת איפה לגעת ואיפה לא אחרת ייגרם לעור נזק במקום ניקוי. נזק כזה יכול להיגרם בקלות אם מנסים לטפל באקנה בעצמכם בבית, לעומת זאת קוסמטיקאית מוכשרת לכך ועושה את הטיפול בכוונה לנקות בלי להזיק.
  • מרגיע – אמנם זה לא יתרון שקשור לאקנה, אבל טיפול פנים הוא באמת שעה, שעה וחצי מפנקת ביותר. הטיפול הוא סוג של מסאז’ לפנים ואתם יכולים לשבת לאורכו ופשוט להירגע בזמן שאתם מקבלים ניקוי רציני ומקצועי לפנים שלכם.
  • קניית מוצרים ייעודיים – אצל קוסמטיקאית טובה תוכלו למצוא מוצרים איכותיים שאינם נמצאים בסופר פארם וישרתו אתכם נאמנה בניקוי הפנים.
אמנם זה נשמע לכם לפעמים שהעבודה של קוסמטיקאית איננה כה משמעותית וכל מה שהיא עושה אפשר לעשות בבית, אך זה כלל לא נכון. כשמנסים לטפל בפנים בבית ולנקות אותם באופן יסודי ללא הידע המתאים נעשה בעיקר נזק. הסביבה בביתכם ככל הנראה לא סניטרית מספיק והיכולות שלכם לא מיומנות מספיק כדי באמת לנקות את הפנים ולהקל על האקנה, אז כדאי להשאיר את העבודה הזו לקוסמטיקאיות.   מה בכל זאת אפשר לעשות בבית?  למרות כל הקשיים שקיימים בטיפול באקנה והניקוי של הפצעונים, ישנם לא מספר צעדים שאתם יכולים לעשות בעצמכם כדי שלא יהיו לכם פצעונים בעתיד. לדוגמה:
  • תזונה – ישנם סוגים רבים של מזון שידועים כאלו שגורמים לאקנה ופצעים. מזון מהיר, אכילה מרובה של גבינה או שוקולד, וכלל מזון עתיר סוכרים ומלח הם גורמים משמעותיים ביותר לפצעונים ואקנה. הפחתה באכילה של מזון מסוג זה והחלפתו בלאכול בבית, לאכול ירקות ופירות שמספקים לכם ויטמינים, יכול לסייע בהקלה על אקנה.
  • מים – אולי זה נשמע לכם חרוש ובנאלי, אבל שתיית מים היא באמת חשובה ומסייעת. מים מנקים ומזינים את הגוף ומסייעים רבות לאיזון של עור הפנים. מלבד הערך הבריאותי שיש למים, הם הוכחו לעזור רבות למניעת והעלמת פצעונים.
  • לו”ז שינה סדיר – שינה סדורה ושל בין 7-8 שעות מאזנת את הגוף ובהתאם גם את עור הפנים. כלומר, אם תשתדלו לישון בערך את אותו מספר שעות כל לילה, ללכת לישון באותה השעה כל יום, זה עשוי לסייע רבות למראה עור הפנים שלכם.
הצעדים הללו אינם צעדים של ניקוי אבל הם צעדים מונעים, כלומר באמצעותם תוכלו למנוע היווצרות של המון פצעונים חדשים על הפנים שלכם ורובם באמת לא עולים לא כסף ולא זמן. תוכלו לעשותם בקלות ולמנוע חצ’קונים אם תתמידו באכילה נכונה, שינה סדורה ושתיית מים באופן יומי וקבוע.   איפה כדאי לעשות את הטיפול בירושלים?  ביוטי קוסמטיקס היא חברה בבעלות נטלי אוחנה, קוסמטיקאית פרא רפואית שמוסמכת לטיפולים קוסמטיים מתקדמים מטעם התמ”ת. נטלי בעלת ניסיון מרובה בטיפולי פנים מסוגים שונים ובטיפול באקנה, היא פועלת בתחום מאז שנת 2002 לכן ראתה כבר מקרים שונים, סוגי עור שונים, ויכולה לטפל בכולם באופן מקצועי. בטיפול מה שמוביל את נטלי הוא הבנה של הקושי הספציפי של כל מטופל שלה ושירות שתואם את צרכיו, היא לא מנסה לדחוף לכם טיפולים שאין לכם צורך בהם אלא מטפלת בבעיה שבשטח. ליצירת קשר ומידע נוסף לחצו כאן.  

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב