כללי

סוף לגילוח המעיק – הסרת שיער בלייזר בירושלים

מי לא מכירה את התחושה המעיקה אחרי שבול גילחת חלק גדול מהגוף אבל יום או יומיים אחרי השיער כבר שם בשנית. הפתרון לכך הוא פשוט וזמין – טיפולי לייזר בירושלים! הסרת שיער בלייזר היא הדרך היעילה ביותר להסיר את השיער, אמנם התוצאות לוקחות זמן אבל אחרי כמה טיפולים השינוי משמעותי ותוכלו להסיר את הגילוח משגרת הטיפוח.

למה לייזר בירושלים הוא באמת הדרך היעילה? 

לעומת שעווה או גילוח, הסרת שיער בלייזר בירושלים היא דרך להסרת שיער שבאמת מתמקדת בהסרת השערה, החלשתה עד שתעלם לגמרי. המטרה של שעווה וגילוח אינה שלא יצמח יותר שיער אלא להסיר את השיער הקיים, הסרת שיער בלייזר שמה לעצמה למטרה שהשערה לא תצמח מחדש אחרי מספר טיפולים.

יתרון נוסף של הלייזר הוא העובדה שהוא מתאים במיוחד לשיער עבה ועיקש שדרכים אחרות של הסרת שיער בירושלים אינן כה יעילות בטיפול בו. סוגי השיער ששעווה וגילוח לא מצליחים להתמודד איתו בגלל העיקשות ,העובי והכהות שלו הם סוגי השיער שקרן הלייזר הכי טובה בלטפל בהם בגלל שללייזר יותר קל להשפיע על שערה כזו.

עם זאת, למרות שהסרת שיער של מכון לייזר ירושלים יעילה במיוחד עם שיער עבה וכהה אין זה אומר שהוא לא יעיל עם שיער דק יותר או בהיר יותר. במקרה של שיער בהיר יש סוגים מיוחדים של לייזר ואינפרה אדום שמותאמים לטיפול בשערה כזו, ואם השערה שלך דקה וכהה זה רק אומר שהיא חלשה וקלה להשפעה כך שהלייזר יהיה אפקטיבי מאד בהסרת השיער.

התוצאות של טיפולי הסרת שיער ירושלים בלייזר אמנם לא מיידים וזה יכול לקחת אפילו מספר שנים להעלים את השערה לגמרי כך שלא תצמח יותר כלל, כבר אחרי כמה טיפולים לא תצטרכו לגלח באופן קבוע וזה יהפוך למשהו ששוכחים ממנו. בזמן החלשת השיערה הלייזר גם פוגע בפיגמנטציה כך שאם יש לך שיער כהה ועבה הוא יכול לגרום לשערה להיות בלונדינית וקשה להבחנה וההבדל יהיה משמעותי מהמצב לפני.

עם זאת, יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון אם מחליטים להתחיל עם הסרת שיער בלייזר. למשל, אסור להיחשף לשמש שבועיים לפני ושבועיים אחרי הטיפול לכן עדיף להתחיל את הטיפולים בחורף כדי להימנע מהפיתוי ללכת לים. אם נחשפים לשמש יש סיכוי גבוהה לפגיע בעור וכוויות.

בנוסף, כשעושים לייזר לא כדאי להתגלח בזמן בין הטיפולים כדי לוודא שהטיפול יהיה כמה שיותר אפקטיבי כך שיהיו מצבים בהם למרות הצורך בגילוח תצטרכו לנסות להימנע מכך כמה שאפשר. זה לא אומר שזה יהרוס את הטיפול לגמרי אם תגלחו פה ושם אבל כדאי לשמור על כמה שפחות גילוח בין טיפול לטיפול.  בנימה זו, לפחות בהתחלה מומלץ לעשות טיפול הסרת שיער כל שלושה חודשים.

למרות כל הדברים הללו, יתרון משמעותי שהופך את הלייזר לטיפול כה אטרקטיבי הוא שהוא יותר יעיל משעווה אבל כואב הרבה פחות. באיזורים מסוימים כן יש כאב, אבל היום יש מכשירים שלא מכאיבים בכלל ועדיין יעילים מאוד בהסרת שיער.

 

האם זה משתלם? 

מה שגורם לרבות לא ללכת לעשות לייזר הוא העלות של הטיפולים. עם זאת, למרות שהמחיר של לייזר ירושלים נראה בהתחלה מעט מאיים, אם עושים את החישוב של כמה פעמים תצטרכו לעשות שעווה, על כמה טיפולים כאלו תצטרכו לשלם, כמה סכיני גילוח תצטרכו לקנות במהלך החיים, לעומת כל זאת המחיר של לייזר נראה מחיר מאד לגיטימי. בטווח הארוך זה יחסוך לכם כסף שהייתם מבזבזים על דרכים אחרות ופחות יעילות להסרת שיער.

בנוסף, הסרת שיער באמצעות גילוח או שעווה משאירה את העור מגורה, ולעתים קרובות עם פצעונים ואדמדמות. לייזר לעומת זאת לא פוצע את העור ולא גורם לחצ’קונים. להפך, בגלל שתצטרכו לגלח את השיער בתדירות הרבה פחות גבוהה ולבסוף להפסיק לגלח בכלל – תחסכו לעצמכם פגמים בעור שלייזר לא יעשה לכן.  הסרת שיער בלייזר ירושלים על כל הדעות, היא בסוף היום הדרך המשתלמת והיעילה ביותר.

 

מכון לייזר מעולה בירושלים – ביוטי קוסמטיקס 

בביוטי קוסמטיקס אצל הקוסמטיקאית המוכשרת נטלי אוחנה תוכלו למצוא טיפולים להסרת שיער בלייזר עם המכשירים הכי חדישים ומתקדמים בשוק. נטלי בלתת שירות אדיב ומקצועי לכל אחת ואחד מלקחותיה תוך מענה על הצורך והקושי הספציפי שלהם. כל אחד מגיע עם שיער קצת שונה וצרכים קצת שונים ובביוטי קוסמטיקס תמצאו צוות שפועל על מנת לענות על הצורך האישי שלכם ולא מנסה לעשות לכם טיפול סתמי שלא יטפל בבעיה. ליצירת קשר ופרטים נוספים לחצו כאן.

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב